Onze website maakt gebruik van cookies. Door deze te gebruiken gaat u hiermee akkoord. Lees meer Sluiten
0





Hoe plaatst u een bestelling bij Pedroshop.nl?

Wij helpen u op weg

Stap 1: selecteer een product
Plaats een product in uw winkelwagen door op de groene knop op de productpagina te klikken.

Stap 2: winkelwagen
In de winkelwagen heeft u het overzicht van alle producten die u heeft gekozen. Controleer de producten, prijzen en verzendkosten en ga naar de kassa.

Stap 3: uw gegevens
Voer uw factuur- en afleveradres in en kies een gewenste leverdatum en betaalmethode. Accepteer de betaalplicht en algemene voorwaarden en ga naar de volgende stap om uw bestelling te controleren.

Stap 4: controleer uw bestelling
Controleer alle ingevoerde gegevens en uw bestelling. Klopt alles? Bevestig uw bestelling en u wordt optioneel doorgestuurd naar de betaalprovider.

Stap 5: bedankt voor uw bestelling
U ontvangt de bevestiging van uw bestelling, factuur en definitieve leverdatum per e-mail.


Betaalmogelijkheden:

iDEAL 

Heeft u toegang tot internetbankieren bij o.a. ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank? Dan kunt u, zonder gebruik te maken van speciale software, betalen via iDEAL. De meest gebruikte manier van betalen op internet in Nederland!

De voordelen van betalen met iDEAL op een rij:

Creditcard    

Betaalt u liever met uw creditcard van Visa of Mastercard van Nederlandse aanbieders? Dat kan ook bij Pedroshop.nl! Met uw creditcard betaalt u veilig en eenvoudig uw bestelling. 

De voordelen van betalen per creditcard: 

Overboeking 

Zakelijke bestelling

Zakelijke klanten kunnen bij Pedroshop.nl op bankoverschrijving een bestelling plaatsen. Dit houdt in:  

Als zakelijke klant kunt u bij Pedroshop.nl ook op rekening bestellen. Hiervoor gelden de volgende regels:

U bestelling wordt alleen door Pedroshop.nl in behandeling genomen:

Zodra we uw bedrijfsgegevens hebben gecontroleerd, zetten wij de bestelling door. Pedroshop.nl hanteert een betalingstermijn van 14 dagen na het ingaan van de bedenktijd. 

Wilt u op rekening kopen, neem dan eerst contact op met onze verkoopafdeling : 0318-202055.

Particuliere bestelling

Ook u als consument kunt bij Pedroshop.nl op bankoverschrijving bestellen. Hiervoor zijn de volgende regels van toepassing: 

Mister Cash     

Wilt u een bestelling plaatsen vanuit België? Betaal dan met Mister Cash! Mister Cash is een veilige en snelle betaalmethode. Bij Pedroshop.nl kunt u kiezen voor deze betaalmethode. U vult uw kaartnummer en vervaldatum in en wordt automatisch naar de website van uw bank geleid. Op de website van uw bank zal u gevraagd worden uw bestelling en betaling te controleren en dit te betalen. Mister Cash is de meest gebruikte betaalmethode op internet in België!

Wat zijn de voordelen van betalen met Mister Cash?

Pin betaling     

Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling af te halen bij ons in ons magazijn in Elst (Utrecht) én u niet heeft gekozen voor een van bovenstaande betaalmogelijkheden, dan zal uw bestelling betaald moeten worden per pin betaling. 

Bij ons in ons magazijn kunt u deze pin betaling volbrengen. 


Levering

Levertijd:

Bezorging & verzendkosten:

De goederen worden standaard op de begane grond geleverd. Indien mogelijk wordt het pakket in z’n geheel achter de eerste (magazijn) deur geleverd. In de basis is en blijft de opdrachtgever verantwoordelijk voor het lossen van de goederen tenzij anders overeengekomen. Levering naar een interne locatie, kelder of hoger gelegen verdieping dan begane grond is mogelijk. U dient dan vooraf aan te geven hoe de situatie ter plekke is en om welke verdieping het gaat. Eventuele extra kosten, bovenop de transportkosten, zullen worden doorbelast. 

Nederland:
Houd rekening met transportkosten binnen Nederland voor stellingen vanaf 0 euro t/m 115 euro excl. BTW. Extra transportkosten voor bestellingen die afgeleverd moeten worden op een van de waddeneilanden bedragen 125 euro excl. BTW. Wilt u uw bestelling afgeleverd hebben in Amsterdam Centrum (postcode 1011 t/m 1018) dan wordt er een toeslag berekend van 15 euro excl. BTW.

België: 
Houd rekening met transportkosten binnen België voor stellingen vanaf 75 euro t/m 245 euro excl. BTW.

Na het invoeren van uw bestelling, worden de verzendkosten automatisch berekend. De verzendkosten worden in het totaaloverzicht van uw bestelling weergegeven. 

Wat gebeurd er, wanneer er een verkeerd afleveradres wordt ingevoerd. Na constatering door de chauffeur dat het adres onjuist is, zullen we contact met u opnemen voor het juiste adres. De eventuele extra kosten die wij doorberekend krijgen van de transporteur, worden aan u doorbelast.


Ruilen en Retouren


Let op: het herroepingsrecht geldt alleen voor consumenten. Voor zakelijke klanten gelden de volgende algemene voorwaarden van Thuiswinkel Zakelijk.

Consumenten: 14 dagen bedenktermijn (herroepingsrecht)

Consumenten: Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U kunt de transport van het terugzenden van de goederen in overleg met Pedroshop.nl afstemmen. Wilt u het transport zelf verzorgen? Overleg dan eerst met Pedroshop.nl voor het retouradres. Dit is afhankelijk van de goederen die u wilt terugzenden.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Garantie

Hoe zit het met de garantie bij Pedroshop.nl?

De producten die u in een van onze webshops koopt voldoen aan de vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen.

Een door de toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt niet de wettelijke rechten en vorderingen die u als consument op grond van de overeenkomst tegenover ons kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van Pedroshop.nl, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

Heeft u een klacht en wilt u aanspraak maken op de garantie van de bestelde producten? Neem dan contact met ons op.


Klachtenprocedure Pedroshop.nl 

Wat doet Pedroshop.nl met uw klacht?

Uiteraard willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door één van onze medewerkers, u niet tevreden bent over de afhandeling van uw aankoop via onze webshop, of indien u vindt dat u klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u uw ongenoegen kenbaar maken via info@pedroshop.nl aan de afdeling klantenservice.

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

U ontvangt een schriftelijke (email) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht. De bij Pedroshop.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangs beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagd, dan ontvangt u in iedergeval een bericht van ontvangst en een indicatie van wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Zakelijke klanten kunnen een klacht over een product, dienst of over de service van Pedroshop.nl, eveneens indienen via een klachten formulier van de website van de Stichting Thuiswinkel.org (www.thuiswinkel.org). De klacht wordt dan zowel naar Pedroshop.nl als naar de Stichting Thuiswinkel.org gestuurd.

Indien u als consument niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Ga hiervoor naar http://ec.europa.eu/consumers/odr/ voor meer informatie.